Verjaardagen

zondag 1 oktober 2017

Vroem vroem



Liedje: 

Afbeeldingsresultaat voor verkeer

Vroom, vroom,
Hoor je dat geluid? 
Ik kijk beide kanten uit!
Het is groen, je moet nu gaan.
Bij rood licht moet je blijven staan!
Ting, ting, dat is mijn geluid.
Veilig fiets ik nu vooruit.
Ik ben een heer in het verkeer.
Ik volg de regels telkens weer. 

De voorbije 2 weken hebben we rond mobiliteit gewerkt.
We vertelden hoe we naar school kwamen.
De eerste week was het ook verkeersweek op de hele school.
We moesten proberen om Sam de verkeersslang vol te krijgen 
door met de fiets, bus,metro, te voet of met een fluohesje naar school te komen.
Helaas is dit niet gebeurd :-(
We hebben een verkeerswandeling gemaakt 
om goed te leren hoe we moeten oversteken.
Op de  speelplaats konden we onze fietsvaardigheden oefenen.
We hebben zebrapaden en verkeerslichten geknutseld en 
een platte grond van een straat om daarna mee te kunnen spelen. 
en nog zo veel andere dingen.
Esteban was ook 4 jaar geworden.
Van Jeanne hebben we afscheid moeten nemen 
omdat ze naar Indië verhuisd is.













































Geen opmerkingen:

Een reactie posten