Verjaardagen

maandag 12 juni 2017

Vaderdag

Afbeeldingsresultaat voor vaderdag 

Liedje:

Papa lief, ik heb geen brief en 't is vandaag jouw dag. 
Daarom zing ik nu voor jou een liedje als het mag.
Tralala tralala tralalala laaaaaaaa
Tralalalalalala la la la laaaaaaa

Papa lief, ik heb geen brief en 't is vandaag jouw dag.
Daarom doe ik nu voor jou een dansje als het mag.
Klap, klap, klap
Stap, stap, stap
Tikken op je knie
draaien in een ronde van je 1,2,3

Papa lief, ik heb geen brief en 't is vandaag jouw dag
Daarom geef ik nu aan jou een zoentje als het mag.
(Geluid van een kus) kus, kus, kus
kus, kus, kus,
kus, kus, kus, kus, kuuuuus
kus, kus, kus kus, kus kus, kus, kus, kus,kus kuuuuuus

Voor vaderdag hebben we een kaartje gemaakt en een kader met foto.
De kinderen brachten iets mee over de hobby van papa zodat ze hierover iets konden vertellen.
We hebben ook puzzels gemaakt van de papa's.
Op dinsdag en vrijdag hebben we de verjaardag van Agustin en Tony gevierd.

















































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten