Verjaardagen

zaterdag 2 januari 2016

Ik hoor, ik zie, ik voel

Tijdens dit thema hebben we vele leuke dingen gedaan.
Enkele dagen werd er rond een bepaald deelthema gewerkt:
Ik hoor: 
raden waar een geluid vandaan komt of welk geluid ze horen
geluidenmemory
geluidenlotto
spelen met instrumenten
Een geluidenverhaal van Het mannetje van de sterren werd verteld
...
Ik zie:
experimenteren met allerlei materialen ( brillen, spiegels, kaleidoscoop,...)
Memoryspel
Raden van wie de ogen zijn ( kunnen jullie raden van wie de ogen zijn?)
balletjes in het juiste buisje laten glijden
...
Ik voel: 
Het verhaal "Ik voel een voet" werd verteld.
blotevoetenpad
voellotto
...

David en Ethem waren ook nog jarig

 























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten