Verjaardagen

woensdag 20 maart 2013

Ridders en prinsessen

 

versje:

Van je ras, ras, ras, rijd ik door het hoge gras.
Van je ros, ros, ros, rijd ik door het grote bos.
Op mijn paard, met mijn zwaard.
Naar prinsesje Kanteklos.
Ze zit te wachten op het mos.
Ik laat haar nooit meer los!
 
We leerden over ridders en prinsessen. 
In de klas stonden 2 kastelen
1 voor de ridders en 1 voor de prinsessen. 
Daar konden de kleuters zich uitleven 
als echte ridders en prinsessen.
In de boekenhoek kon je allerlei boekjes vinden over 
ridders, kastelen, draken en prinsessen
We hebben kronen, zwaarden en schilden geknutseld. 
Met lego en duplo hebben we kastelen gebouwd.
De kleuters konden ook met kastelen van playmobil spelen. 
Op het einde van de week was er een riddersfeest .
 

















 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten